گذر گرما

تابستون من داره با تصویرسازی‌ و طراحی‌های متفاوت
فروپاشی روانی
دیدن گهگاهی غروب
رقصیدن زیر بارون موسمی
افزایش انعطافم تو یوگا
برگشتن اضطراب‌های قدیمی
قرمز بودن ۲۴ساعته لپم از گرما
زدن تو گوش وسواس و کمالگرایی
چک کردن خارک‌ها که دمباز و رطب شدن یا نه
پیاده‌روی زیر آسمون سپیده‌دم
و انتظار برای تموم شدنش و برگشتن به تهران می‌گذره...
تابستون تو چطور؟

 

۱۳:۵۳
violet snicket
۱۹ مرداد ۰۲ , ۱۴:۵۳

امیدوارم این دودان سخت با شادی و خوشی برات تموم بشه و برگردی جایی که دوست داری.

تابستون من با کتاب و ورزش، تو وبلاگ و سایت جادوگران می گذره. البته شبام پر از کابوسه و خیلی نگران نتایج کنکورمم

پاسخ :

ممنون جان :)
فکر کنم الان نتایج اومده و امیدوارم شب رو راحت بخوابی 
ستاره برزنونی
۲۱ مرداد ۰۲ , ۱۴:۳۷

ای جانم 

 

همه تابستون های عالی و مضخرف زیادی رو گذروندیم ، برای تو هم میگذره عزیزم

 

خدا روشکر تابستون من تا اینجا خوب بوده و به اهدافم نزدیک تر شدم ، البته هنوز مسافرتی نرفتم و فقط کار بوده و کار

پاسخ :

خداروشکر زودتر از تصورم داره می‌گذره.
خیلی خوش‌حالم برات، خداقوت. 😍
ستاره برزنونی
۲۱ مرداد ۰۲ , ۱۵:۵۵

😘 ماچ به کله ات

پاسخ :

🌱🩵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دالون

سلام!

به حوالی اندیشه‌های ما (من و خودم) خوش اومدین.

اینجا، من از همه‌چیز می‌نویسم (اغراق کردم!).
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan