کوچ به زندگی

گاهی جایی که هستم برای من نیست.
من می‌تونم اونجا نفس بکشم و بخوابم، تنها به‌دلیل اینکه به‌ش عادت دارم. اما نمی‌خوام جایی زندگی کنم که عادت نگه‌م داشته.
می‌خوام جایی باشم و تصمیمی بگیرم که بتونم اسمش رو بذارم خونه و زندگی.
خونه و زندگی من صرفا نزدیک خانواده‌م و دوستان دور و نزدیکم نیست. فرد اصلی این‌مکان و موقعیت خاص، خودمم.
پس کوچ می‌کنم سمت چیزی که بتونم بیشتر و بهتر من رو کنار خودم داشته باشم.

۱۸:۲۴
Me ^_^
۲۵ مرداد ۰۲ , ۱۸:۴۹

موفق باشیییی😎

پاسخ :

ممنونم مهربون :)
ستاره برزنونی
۲۶ مرداد ۰۲ , ۰۹:۲۲

شدیدا موافقم ...

 

جایی خونه ی توء که خودت انتخابش میکنی و شدیدا احساس رضایت و خوشبختی داری

پاسخ :

دقیقا
هیچ حسی رضایت‌بخش‌تر از این‌نیست که کسی حرف، احساس، تجربه و هدفت رو بفهمه. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دالون

سلام!

به حوالی اندیشه‌های ما (من و خودم) خوش اومدین.

اینجا، من از همه‌چیز می‌نویسم (اغراق کردم!).
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan