تار زدایی

چقدر کم می‌آم اینجا! با اینکه وبلاگ‌نویسی بهم حس امنیت می‌ده...

 

     داشتم به این‌فکر می‌کردم الان که وسط امتحان‌هام و قشنگ دارم له می‌شم، بازم دلتنگ مدرسه نیستم و حاضر نیستم یک‌لحظه هم به اون‌دوران برگردم. حتی با وجود مشکلات صدبرابر بیشتری که دوران دانشجویی نسبت به دانش‌آموزی داره!

یه‌روز مفصل درباره‌ش می‌نویسم. :)

۱۸:۰۸
یاسمن گلی :)
۱۰ تیر ۰۲ , ۱۹:۴۲

امیدوارم امتحاناتتو خوب بدی :)

پاسخ :

مرسییی
امیدوارم زودتر تموم بشن
ستاره برزنونی
۲۴ تیر ۰۲ , ۱۵:۳۱

باور کن هر سالی که بزرگتر میشی مشکلاتت هم بزرگ تر میشن

پاسخ :

دقیقا
اما محیطی توش هستم در اینکه چطور با مشکلاتم مواجه بشم خیلی تاثیر داره
ستاره برزنونی
۲۷ تیر ۰۲ , ۰۹:۵۴

دقیقا ، محیط ، دوستان و خانواده 

 

از قبل تو رو برای رویارویی با این مشکلات( چالش ها ) آماده کردن

پاسخ :

موافقم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دالون

سلام!

به حوالی اندیشه‌های ما (من و خودم) خوش اومدین.

اینجا، من از همه‌چیز می‌نویسم (اغراق کردم!).
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan