بالت چطوره؟

یکی بود مثل قیصر امین‌پور ازم می‌پرسید: حالت خوبه؟ بالت چطور؟

 

بالم خوبه! :)

چون هوا بارونیه و پس از مدت‌ها کمی زیر بارون رقصیدم...

 

پ.ن: برای من سخته که وقتی دلیل درخشانی برای خوشحالی دارم، جارش نزنم. الان حس می‌کنم نمی‌تونم درست نفس بکشم؛ چون نمی‌تونم از حس الانم برای تمام افرادی که تو ذهنم هستن بگم، همه‌شون حضور ندارن.

۱۹:۴۱
violet snicket
۰۵ ارديبهشت ۰۲ , ۲۳:۵۱

خیلی عالیه. منم عاشق بارونم! من نرقصیدم البته فقط صبح ساعت۷ زیر بارون رفتم نونوایی.😅

خوشبختی همین اتفاقای کوچیکه ممنونم که به ما هم انتقالش میدی😘

+چه جالب همین امروز منم اشعار استاد امین پور  رو گذاشتم وبلاگم

پاسخ :

خیلییی خوبه، آدم زنده می‌شه.

اوهوم، خوندم :)
ستاره برزنونی
۰۶ ارديبهشت ۰۲ , ۱۴:۲۷

آرزو میکنم ، هر روز بیشتر از روز قبل پر و بال بگیری و به اوج برسی

پاسخ :

ممنون از آرزوی قشنگت ♡
یاسمن گلی :)
۲۸ خرداد ۰۲ , ۰۰:۱۲

بارون واقعا قشنگه.  امیدوارم همیشه تو اوج باشی ❤️

پاسخ :

خیلییی :)
ممنونم ⁦⁦♡⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دالون

سلام!

به حوالی اندیشه‌های ما (من و خودم) خوش اومدین.

اینجا، من از همه‌چیز می‌نویسم (اغراق کردم!).
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan